Ginecòleg
Bones,
Volia fer-vos una consulta: Al ginecòleg cal anar-hi amb els tutors en cas de ser menor o puc anar-hi quan vulgui per iniciativa pròpia? Mai he estat massa unida als meus pares en aspectes de la meva vida, sóc molt independent i, per tant, a aquestes coses que considero privades no vull que s'hi involucrin (ara mateix tinc 14 anys però seria per començar-hi anar als 15 o 16 que ja m'agradaria fer revisions habituals.)
Merci, feu una gran feina ajudant-nos!
Un petó gegant adolescents!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per les paraules d'agraïment ens anima a seguir treballant per ajudar-vos!
Aquest és un tema complicat ja que dependrà molt de la zona on visquis, hi ha moltes zones del territori que tenen una àrea jove i atenen a nois i noies joves que volen anar al metge. Però depèn d'on sigui posen una edat mínima 14, 15, 16, 17 o 18 anys. I aquest és variable.
El que et recomanem és que truquis al Centra d'Atenció Primària de la teva zona i expliquis la teva situació, pregunta si hi pots anar sense que t'acompanyin els teus pares i que t'orientin una mica més.
Ens sap greu no poder donar-te més informació.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat