He vomitat una mica de sang
Hola, porto poc vomitant, dos setmanes o algo aixi. pirmer vaig vomitar una setmana seguida durant 5 dies, pero despres vaig parar. vaig tornar a fer-ho i ara, depres de vomitar, he escopit i m'ha sortit mucosa i unes gotetes de sang... Estic preocupada i no li puc dir a mamare ni a mon pare.
Petons!
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació! El vòmit provocat és molt perillós pel cos!! El nostre cos està pensat per vomitar un cop cada molt quan tenim una gastroenteritis, quan un aliment no ens cau bé... però el nostre cos no està dissenyat per vomitar freqüentment, així que no ho tornis a fer!! Provocar-se el vòmit no ajuda a aprimar perquè no treus ni la meitat del que havies ingerit i és MOLT PERILLÓS per a la teva salut, pots tenir una baixada de potasi important i acabar d'urgències a l'hospital per problemes amb el ronyó, fetge, cor.... A més, el primer que aconseguiràs vomitant és carregar-te les teves dents!! L'àcid del vòmit les fa malbé molt ràpidament! Has escopit sang perquè el teu esòfag deu estar irritat, així que PARA DE VOMITAR, et pots fer molt de mal. Com que t'ha passat això és necessari que vagis al metge, per a que miri que no tinguis cap lesió al coll. No t'has d'espantar perquè fa poc que vomites i si t'has fet alguna ferida no serà d'importància i s'arreglarà fàcilment, però has d'anar al metge per comprovar que tot està bé. Sé que et fa por dir-li als pares, però per anar al metge és necessari que els hi diguis, d'aquesta manera et podran ajudar com necessites. Entenc que no vulguis dir-los, però ja veuràs com, tot i que al principi es mostrin enfadats o preocupats, t'entendran millor del que t'esperes i t'ajudaran en TOT el que puguin. Recorda que ells també van ser adolescents, podran entendre't millor del que sembla a priori. Així que ja saps, para de vomitar! i agafa aire per parlar amb els pares, jo t'envio moooolts ànims per fer-ho! Un petó molt gran bonica!!