Millors postures per fer-ho per primer cop
Hooola!!
M'agradaria saber quines són les millors postures per fer-ho per primer cop, tenin en compte que els dos son verges i per no sentir mal pero si plaer.
Gràcies!
Anissa Ouali

Hola Laura,
El mal acostuma a sorgir quan estem molt angoixat, nerviosos,... ja que la musculatura del voltant de la zona vaginal és posa en tensió i això provoca dolor si s'intenta la penetració. aquest nervis serà inevitable que apareguin sobretot quan parlem de la primera vegada.
Per això és important buscar aquelles coses que ajudin a estar tranquils, còmodes i us facin sentir bé, entre ells la postura. no n'hi ha una d'ideal, mireu com esteu més còmodes, de costat, tu sobre ell, o a la inversa, etc... Podeu jugar o fer petting, per anar coneixent que us agrada més i mica en mica decidir.
Espero haver-vos ajudat! una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali