Com puc perdre uns 5 kilos?
Hola! M'agradaria ser anònima. Sóc una noia que m'agradaria baixar el meu pes, he intentat fer una dieta equilibrada, menjant com diu la piràmide dels aliments, però no aconsegueixo reduir aquests 5 quilos que sempre es queden dintre meu, em podríeu ajudar?? (medeixo 1.63 i peso 68) Merci! És molt important per mi!:)
Sara Bujalance

Hola! Per la teva alçada el teu pes és correcte, així que no necessites baixar de pes, estàs bé! I encara menys si ja menges correctament, tal i com marca la piràmide dels aliments, aquesta és la millor manera de menjar tant per tenir una bona salut com per mantenir un pes correcte. El que també és important que facis, a part de menjar bé, és esport, al voltant d'uns 3 cops per setmana. Qualsevol esport que t'agradi ja serveix. I sobretot no t'obsessionis! El teu pes ja és correcte, no és necessari que et preocupis, continua menjant com ja fas, fes esport i viu feliç! Un petó molt gran!!