sisplau urgent ajuda jjafjasdgs
hola, contesteu rapid sisplau, tinc un dubte, fa un mes vem fer-ho amb el meu novio pero amb condo crec, era una nit i no ho veia gaire be, eren els meus dies fertils he vist pero m'extranyaria molt que m'hagues tocat una mica amb la punta del seu penis, no ho recordo massa, i mentre no ejaculi perlla fora, o dins no passa res? esplicam-ho una mica sisplau, l'altre dia en parlava amb la meva germana i em va liar una mica. aquests dies em noto la panxa inflada,i deixo les calcetes brutes de molt flux, en tinc bastant, per què passa?? té algo a veure?
la regla em be irregular, avui fa 2 dies que no hem be, pero he estat com 3 mesos sense tenirla per tant no se que fer..
no em diguis l'ho del metje per que de moment no vull anar.hi.
moltes gracies
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Anem per parts:
- El primer i més important és que quan es tenen relacions sexuals hem de saber si està posat el PRESERVATIUS o no! és la nostra responsabilitat, i hem de poder recordar una cosa tan important- És com si em diguessis "He anata mb moto, però no recordo si em vaig posar el casc..." Oi que no seria possible?
- Aquest fluxe que descrius és ben normal, ja que forma part dels nostres canvis corporals. I que la panxa estigui inflada pot ser un símptoma que en poc temps vindrà la regla (quan hi ha un embaràs, la panxa no s'infla de cop)
- Per a que hi hagi perill d'embaràs, el semen ha d'entrar dins de la vagina. Pot ser mitjançant la penetració, però també si el noi ejacula a l'entrada de la vagina de la noia. Per aquest motiu és tan important fer servir el preservatiu sempre i estar ben tranquils/es ;)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat