PROBLEMA 11 DE 1000
Bondia! avere, acabo de sortir d'una relació i ja m'he liat amb 2. uns altres 2 m'ho demanen i son bastants guapitos, pero em segueix agradant el meu ex. El cas esque ell sap que m'he liat amb tots aquells i suda de mi, dons li vaig dir que no li tornaria a parlar més per pensar alló i aixi vam quedar. Ara me'n penedeixo de lo dit. Li parlo o que faig? No hauria de liarme amb aquells 2 no?
Anissa Ouali

Hola Maartiitaa!
Anem pel problema 11! El més important que hauries de fer abans de decidir si vols liar-te amb aquells dos o no (això només ho decideixes tu), és parar-te i veure que sents pel teu ex, sigues sincera amb tu mateixa, pot ser que ell ara mateix no vulgui tornar amb tu i/o tu tampoc, però després de sortir d'una relació és important donar-se temps per estar sols, refer-se de la ruptura i donar-li temps als nostres sentiments per posar-se al seu lloc!
Quan de temps és això? el que necessitis!!! Per què? perquè si no et dones aquest temps, sempre que vaguis a liar-te amb algú altre, segueixis sentint que t'agrada el teu ex, començarà a pensar que et penedeixes,...
Espero haver-te pogut ajudar! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali