URGENT: rapid vui Depi
Hola
Necessito consell, sóc noi i suo molt i va molt be depilar-se les parts íntimes.
Les noies que es depilen li agraden els novios que ho fan?
Hi ha noies que no li agradin que ho facin?
Al integral esta molt be però com ho faig?
Hem posso espuma i hem passo la cutxilla?
La moto de rapar no es pot apurar gaire es molt perillós
Es que mai me depilat i fer-ho es molt còmode per les novies i per higiene.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Com tot el referent a l'estètica, cada persona té el dseu gust! Hi haurà noies a qui li agradin depilats i altres que no. Per aquest motiu has de decidir TU com vols portar el cos.
Potser el millor seria anar a un centrè d'estètica i consultar, per a que et diguin quina pot ser la millor manera. Normalment, els nois es depilen amb cera (fa mal però el pèl triga més en sortir) o amb full d'afaitar (és més senzill, però el pèl surt més dur). Amb la moto de rapar pot ser molt perillós, com tu dius!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat