WTF? Relacions sexuals amb ma mare
Hola!
M'agradaria saber el perquè o si es dolent d'alguna manera tenir aquest tipus de somnis.
fa algun temps que vaig somiar que tenia relacions sexuals amb ma mamare i el seu marit,una espècie de trio i al dia segue següent tambe vaig somiar que mantenia relacions sexuals amb la meva mare... duran el somni ''m'agradaba'' i quan em vaig despertar vaig pensar que era algo fastiós i no vull tornar a somiar-ho.
És normal? estic preocupada
Gràcies i petons
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. No pateixis, potser no és quelcom que la gent explica en un berenar però no és dolent ni significa res dolent.
Els somnis no els podem controlar, i són somnis. Ja sigui perquè tens una relació molt estreta amb la teva mare, parleu molt, us ho expliqueu tot i us mostreu molt l'afecte, com si és tot el contrari, és distant i poc comunicativa, és normal que somiïs amb ella. El fet que somiïs que tens relacions sexuals amb ella, potser és perquè en aquest moment de la teva vida la sexualitat i la teva mare són molt importants o tenen una rellevància en el teu dia a dia en quant a pensaments.
No li donis més voltes. Són somnis.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL