No m'agrado...
Hola!
Tinc un dubte, medeixo 1,72 i peso més de 75... es normal? A mi em diuen que estic bé, perquè soc bastant alta i mai he set una persona petita de mida... Pero igualment em veig grassoneta. Tinc molt de pit i les cuixes bastant grans... Em podeu dir una dieta o algun consell per anar baixant de pes de poc a poc? No vull deixar de menjar...
AJUDEU-ME SIUSPLAU!
Sara Bujalance

Hola Juju! Per l'alçada que fas el teu pes és correcte, així que no t'amoïnis, estàs bé! Això que dius del pit i de les cuixes és normal també, pensa que el cos normal d'una dona implica tenir pits i cuixes, de la mateixa manera que els nois, pel fet de ser nois, tenen l'esquena ampla. Així que no t'has d'amoïnar perquè el teu cos està bé! El que has de fer per mantenir un pes correcte és menjar de tot, de forma equilibrada (tal i com marca la piràmide alimentària), no saltar-te cap àpat (has de fer esmorzar, dinar i sopar com àpats principals i a mig matí i a mitja tarda menjar algo lleugeret si et ve de gust, com una peça de fruita o un entrepà petit, per exemple), i fer esport habitualment. Fent això no t'has d'amoïnar de res més. Un petó molt gran!!