com els ho dic?
hola Bones! Jo tinc un dubte i es que hem depilo i voldria una cuchilla que nomes sigues per parts íntimes (una de especial) pero si la vull els ho e de dir als meus pares i no sec com fer-ho...
Moltes Gracies per les ajudes!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que les fulles d'afaitar (les "cuchilles") varien en marques, formes, colors, nombre de fulles, etc. , però es poden fer servir per la zona dels genitalsde manera que només es tracta de comprar-ne una fàcil de manegar (ja veuràs que al supermercat n'hi ha de diferents!)
Obviament, s'ha d'anar amb molt de compte, ja que és molt fàcil tallar-se, i els genitals són una zona molt sensible i perillosa! Per això molta gent el que fa és només depilar la part que envolta els genitals (les angonals, la zona de la panxa, etc)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat