:((((((((((((((((((( REGLA!!!!!!!
abui me trobat un "liquid marronos" que ja m'han dit que es la primera regla que surt d'un color marro.
m'agradaria que hem donguesis tots els pasos que puc fer....
es a dir:
-que auria d'utilitzas els dias d'institut? tampax o les toballetes que es fiquen a la roba interior...
- de quant en quant me de canviar?
- quants dies dura la regla?
- quan pari la regla cuants dies pasara fins que hem torni a començar?
i si set ocurreix alguna altra informacio que creus que hem vindra be.
moltas gracies!!!! petonssssssssssss <3<3<3
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Et vaig responent:
- Durant els dies de la regla, pots utilitzar el que vulquis: o les compreses (que poden fer una mica més de nossa però són fàcils de posar (enganxades a les calces) o el tampó (que va molt bé perquè no embruta però pot ser més difícil de posar ( s'introdueix a la vagina i cal una mica de pràctica per posar-lo bé)
- Pel que fa a les hores, depen de la quantitat de regla. El primer i segon dia, que sol ser més abundant, se sol canviar cada 3-4hores. Quan és menys abundant, es canvia a les 8 hores.
- La regla varia molt segons la noia! N'hi ha que li dura 3 dies, i n'hi ha que és una setmana sencera
- La regla ve cada 28 dies aproximadament, però els 2-3 primers anys sol ser molt irregular, de manera que pot ser que algun mes no vingui, o que s'adelanti...
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat