Ajuda, Urgent...
Fa dos dies em vaig liar amb un noi i vam fer petting. En un moment donat no em vaig donar conte i me la va ficar. En res li vaig dir que pares, segurament no va arribar al minut. Tinc risc de quedar-me embarassada?
Elena Crespi

Hola maria, doncs el risc és molt petit però hi és. Pel simple contacte del penis amb la vagina hi ha un risc molt minsu però hi és...
Però escolta'm una cosa molt important; ningú et pot fer el que aquest noi t'ha fet: una penetració sempre ha de ser consentida per un costat i per l'altre... i si ell no et va consultar si ho podieu fer, sobretot essent de les primeres vegades que esteu junts, potser hauries de parlar amb ell.
Que respecti el que tu vols és MOLT IMPORTANT. És el més important!
Pensa que no només hi ha el risc de l'embaràs, també hi ha el risc d'infeccions.
No sé si mantens contacte amb aquest noi però crec que és molt important que parleu sobre el que va passar.
Una abraçada i cuida't molt!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat