No sé que fer...
Holaa! M'agradaria que m'ajudéssiu, tinc un problema,i és que, un dels meus millors amics m'ha dit que m'estima i que vol estar amb jo, que li agrado, jo me l'estimo molt i li he dit que jo l'estimo com un amic, encara que en realitat tinc dubtes amb ell perquè no sé si l'estimo o no. El problema més gros es que ell fa 2 anys que sent això per mi i m'ha dit que millor seria deixar de parlar perquè així ell podrà oblidar-se de mi, però es que per mi es com un germà i me l'estimo molt i sense ell no sé que faria amb la meva vida. I per això no sé que fer, me l'estimo molt i no el vull perdre, però ell diu que no tornarà a parlar amb mi fins que no m'oblidi...
Elena Crespi

Hola esplabril!
Dius una cosa molt important: per tu és com un germà. Si és com un germà no pot ser com una parella...
Per tant, el que tu deus sentir per ell és diferent al que ell sent per tu. Ell no et veu com una germana, et veu com una parella...
I si te l'estimes i ell ara et demana temps, potser realment li has de donar aquest temps perquè pugui oblidar-se de tu i tornar a parlar amb tu quan et vegi com una germana.
Sovint hem d'allunyar-nos dels que ens estimem per no fer-los mal...
Tu esculls si vols fer el que et demana o no...
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat