adicta a la dutxa
holaa, jo crec que el titol ho diu tot, ultimament, desde que vaig descobrir-ho estic anant a banyar-me cada dos per tres.
Jo, soc lectora d'adolecents.cat i vaig veure en el consultori de sexualitat uns trucs de masturvacio on hi incluia el xorro del telefon de la dutxa i apretar ven furt am les ingles i els malucs. I ho vaig probar ja que havia provat am la penetracio i no m'estimolava gens. El que vaig fer va ser emplenar la banyera menus de la mitat am aigua mesomenys freda i segidament vaig ficar aigua a uns 30 graus i em baig ficarel mandu a la zona del clitoris etc (no i va haver penetracio), vaig apretar ven fort els malucs, al principi sentia que feia molta força i que allo no era plaer pero als 2 segos la força es feia sola i vaig cridar del plaer. em va aggradar tan que ho vaig seguir fent i d'aixo en fa una setmana. al principi ho feia tan sols per les nits perque la meva mare no suspites de perque em dutxava tant pero la meva paciencia s'acava i aquets ultims dos dies cada cop que la meva mare anava a comprar o surtia aprofitava.
Aixo vol dir que soc una adicte?
poden haver-hi perills?
Aquesta manera de masturvacio, em dona molt de plaer pero cada col maig de posar a la dutxa. Em podrieu aconsejar alguna altre técnica de masturvacio que pugui arribar a l'orgasme sense haver d'anar a uns sexshop? (com comprendreu soc menor i no esta be que vagi a un sexshop)
Moltissimes gracies.
PD:contesteu rapid porfiii
Anissa Ouali

Hola!!!
D’addicte no tens res, simplement estàs descobrint i aprenent sobre la teva sexualitat i la curiositat i el plaer fan que aquestes ganes augmentin. Només una cosa, la zona amb més sensibilitat està a l'exterior de la vagina com al clítoris, i no tant a la part interior per això en la penetració pot no haver-hi el mateix plaer que tocant per fora.
En aquests moment és important que no tinguis pressa i vagis descobrint mica mica el teu cos, genitals i conèixer quines zones agrades més i quines menys. Una altre tècnica per tot això pot ser amb les mans per sobre la roba o directament jugant amb el ritme, prémer una mica més o menys, o seguir jugant amb la pressió de l'aigua, la temperatura! Això també t’ajudarà a detectar quines son les zones que t'agraden més.
Espero haver-te ajudat! Una forta abraçada!!!
Anissa Ouali, @AniOuali