Depilació
Hola, soc anonima.
voldria saver Com puc depilar-me el puvis sense que fagi mal?
Esque he quedat amb el meu novio y estem sols a casa seva...
També voldria saver quina marca de condond es mes resistent!
Moltes gracies! Atentament Anonima
Anissa Ouali

Hola GarCaLo!! No et preocupis les consultes son anònimes.
La depilació del pubis és millor fer-la amb un professional ja que son molt sensibles i depenent amb que ho vulguis fer és més fàcil que ho faci un altre persona.
Pots utilitzar la gillette, no fa mal, però has d'anar amb compte ja que et pots tallar. També has de tenir en compte que no arranca el pel de l'arrel i per tant dura menys fins que torna a sortir.
Un altre manera pot ser amb cera, aquesta pot fer mal, ja que arrenca el pel des de l’arrel, aquesta l’ideal és fer-ho amb una professional.
Sobre els preservatius, el millor és comprar-lo a la farmàcia perquè et puguin aconsellar quin seria el millor per vosaltres, però si et fa vergonya, simplement t'has d’assegurar la data de caducitat estigui bé, no guardar-los en algun lloc que es puguin fer malbé i utilitzar-los correctament (així tots els preservatiu ben utilitzat - tots els passos -són resistents).
Espero haver-te pogut ajudar!! Una forta abraçada!!!
Anissa Ouali, @AniOuali