Depilacio/mare mal rotllo...
soc molt peluda i ademés mai m´he depilat les parts intimes.. el cas es que em surten els pels pel banyador i em fa un fastic k flipas.. Li he dit a mamare de depilarme les ingles i m´ha dit (Jo crec que es per ficarme por...) que et fan treure les calcetes i que fa mal i toto aixo... La meva pregunta es.. que et fan fer? que fan? triguen molt? es molt car?
Moltes gracies!!!
Anissa Ouali

Hola Alos_99!!
Si has decidit depilar-te és normal que surtin dubtes o que t'espanti el que diuen els demès. El millor per fer-ho és anar a un professional on et puguin depilar aquesta zona. Per tant, si vas a depilar-te, sempre pots demanar que et facin la línia del bikini (i llavors pots precisar sobre com vols que t'ho facin...). Acostumen a fer-ho amb cera, ja que arrancar el pèl des de l'arrel, triguen més en sortir els pèls de nou i quan surten, poc a poc, van sortint més dèbils.
És cer que pot ser dolorós, i generalment et posaran unes calcetes com de paper que són d’un sol ús. Sobre el temps depèn de les zones que et depiles però les professionals estan molt acostumades i acostumen a ser molt ràpides.
Així que potser t’estàs espantant més del que realment veuràs, així que pots anar a una estètica i demanar-li com ho fan per sortir de dubtes!
Un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali