Problemaaa greuuu??
Donç tinc unes ganes de perdre la virginitat.. el rpblema es k mai he tingut novio i mai m´he liat..llavors.. em masturbo sovint i de fet mágrada un noi pero no se ni com dirli ja que ell es un marujo i fijo que li diria a tothom.. estic molt deprimida ajudeume siusplau :(
Anissa Ouali

Hola Alos_99!!!
Tenir ganes de fer, conèixer, liar-se, tenir parella,... no és gens estrany, però no sempre és possible quan nosaltres voldríem. En sexualitat el més important però difícil a vegades és anar mica en mica, sense pressa, anar coneixent i aprenent.
Aquesta persona que t'agrada potser es un marujo però ell no sabrà mai que li agrades si no li fas saber. Per exemple pots començar per alguna amiga o amic que tingueu en comú per parlar i a veure si et poden donar pistes, o proposar-li directament quedar, fer alguna cosa junts, etc... i trobar un espai per anar coneixent-lo.
No t'has de deprimir, has de donar-te temps i no angoixar-te!
Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali