Masturbacio als nois
Hola soc un noi de 14 anys i fa com dos anys que em masturbo i ara estic cansat de ferme la tiipica palla nose. Voldria que em digesiu si hi ha altres maneras per arribar al orgasme .
Gracies.
Anissa Ouali

Hola anonimoo!
Masturbar-te és conèixer el teu cos i com funciona, així que la tècnica perfecte és jugar! com? doncs pots utilitzar recursos com lubricants, per canviar les sensacions, o jugar amb la pressió fent una mica de pressió més o menys, fent moviments circulars, i fins i tot, incloure (tocar) altres parts dels genitals, els testicles (tocar, acariciar-los,...). Excitant el CAP i el cos, gaudir,... són les millors eines per arribar a l'orgasme!
És important que tingui en compte que la sexualitat és un procés d'aprenentatge i per això és important no tenir pressa, i anar descobrint i coneixent poc a poc!
Espero haver resolt els teus dubtes! una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali