no em ve la reglaa
holaa!!fa 2 mesos que ho vaig fer amb un noi(amb condo) pero desde aquell moment no em ve la regla.Es normal que se’t retrasi per fer-ho per primera vegada?
Anissa Ouali

Hola Esther!!
La regla és pot endarrerir per molts motius, sobre tot en els primers 3 anys de menstruació aquesta pot ser molt irregular.
d'altra banda, la utilització del preservatiu correctament és molt important, no només utilitzar-lo: mirar data de caducitat, obrir-lo amb cura, s'ha de comprovar que estigui ben col•locat, que no es mogui durant la penetració i finalment comprovar que no s'hagi trencat o foradat (fent-li un petit nus o omplint-lo amb aigua).
Fixa't si vau fer tots aquest passos, o creieu que va haver-hi cap risc. Si és així, l'ideal seria visitar el metge de capçalera per veure que tot esta bé.
Espero haver-te ajudat! Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali