EX-NOVIO.....
Hola Adolescents, fa dies ho vaig deixar amb el meu novio i portavem uns 6 mesos i estava super pillada per ell. Hem va deixar i no el puc oblidar. Ell ja s'ha liat amb unes 5 o 6 per oblidarme i se'l veu feliç però jo estic destrossada. Es lia amb noies i m'ho explica, no entenc perquè ho fa.. Em vol fer mal? Què puc fer per oblidar-lo? Siusplau contesteu!!
Un petó desde Barcelona i vui que la consulta surti amb anònim siusplau..
Anissa Ouali

Hola Judit24!! la teva consulta serà totalment anònima, no et preocupis!
Pel que dius, seguiu tenint contacte i parlant desprès de la ruptura. Primer de tot voldria dir-te que cadascú intenta oblidar a la seva manera, però amb això no vull dir que liar-se amb diferents noies sigui la millor opció.
El que si que seria important és mantenir la distància amb ell, intentar no tenir contacte i demanar-li explícitament que no cal que t'ho expliqui. Això t'ajudarà a oblidar-lo poc a poc, encara que sigui difícil no estar en contacte. Intenta també distreure’t, fer coses amb les amigues o parlar amb algú de confiança sobre com estàs.
El més important és temps. Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali