problema
Fa uns mesos hem vaig enemorar d'un nen,main m'havia agradat tant un nen, pero un dia va dir que sen anava a viure a un altre lloc, i jo no mel puc treure del cap, de tant en tan be aqui a veure els seus amics, pero jo no el veig mai, que puc fer?
Anissa Ouali

Hola ÑSIDUH!!
La distància pot ser molt difícil, i pel que dius no li vas arribar a dir mai que et vas enamorar d'ell. Desconec si us coneixeu, si has intentant quedar amb ell quan ve o si teniu amics en comú per veure si us poden presentar. Tot i així, has de tenir en compte que ell viu fora i veure’s o parlar potser és faria més difícil o no.
Hauries de veure si vols intentar conèixer-vos i parlar amb ell amb tot el que la distància comporta, o intentar deixar-lo en el passat com el noi del que et vas enamorar.
Una forta abraçada!!!
Anissa Ouali, @AniOuali