novio...
Hola!
El meu problema és:
m'agrada un nen i no se com demenar-li per sortir per que dos grans problemes m'en impedeixen.
1 problema: La por del NO ( per que tinc moltes amigues que l'hi han preguntat i els hi ha dit que no que l'hi agradava una altre nena.)
2 problema: tots dos som molt vergonyosos (cap dels dos mai s'etreviria ha fer el primer pas.)
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
És molt normal que et costi declarar-te a la persona que t'agrada, ja que la nostra autoestima està una mica en joc no? Volem agradar a qui ens agrada, i per això es pot fer tan difícil.
Potser aquest noi s'espanta una mica quan li ve una noia i li demana per sortir directament.... Per ser "novios" cal estar enamorat i tenir ganes de passar temps amb l'altre, no creus?
I has pensat apropar-te a ell primer com amiga, i veure si la cosa avança a més? Així sabràs si la que li agrada ets tu ;)
Ànims!!!!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat