Preeliminars
Hola, portu casi un mes am el meu novio, i pot ser q algún día hi hagi el moment de preeliminars, pero mai li he fet a CAp noi, y quan arribó el moment no vull no saberho fer, sisplau pots esplicarme algo básic sobre com es fa!! Es a dir, com se li fa una paja
Graciesssss!!
IESP

Hola Lolita!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La veritat és que és molt normal que tinguis tots aquests dubtes, ja que ningú neix ensenyat!
Et diria que, de moemnt, gaudeixis del que estàs vivint ara sense amoinar-te pel que vindrà. A més, pensa que el dia que tinguis relacions (o preliminars, com tu dius) serà perquè TU vols i el teu novio també. Però com encara no et sents preparada, ho veus més difícil del que realment és ;)
Actua sense presses, i ja veuràs que amb el temps la por anirà disminuint, sobretot si pots parlar amb el teu novio de tot això: què us amoina, què us agradaria fer, etc.
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat