Nois
Hola!
Ara vull parlar-vos sobre mi...fa uns mesos em vaig liar amb un amic meu i des de llavors la relació ha canviat moltissim. No sé si vull alguna cosa seria o vull que tot torni a ser com abans...crec que m'agrada però tinc por de perdre la nostra amistat o de que ell no vulgui res...que puc fer? Fa uns mesos que estem els dos que volem parlar sobre el tema, però ens tallem molt i al final no parlem...necessito parlar amb ell però no sé que dir-li perquè no sé ni jo mateixa el que vull o el que sento...em podeu donar algun consell?
IESP

Hola Sisters!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
La veritat és que aquesta situació que expliques és complicada, ja que les amistats tenen molt valor! Però el que va passar entre vosaltres ja no ho podeu canviar, ara heu de seguir endavant de la millor manera que creieu (com amics o com a parella)
Has pensat en parlar-ho amb ell, tot i que estiguis confosa? Potser trobes que ell se sent igual que tu!! Has de decidir: què et causa més malestar: el fet de no parlar-ho i pensar-hi constantment, o parlar-ho amb ell malgrat la por del que pugui passar?
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat