Quina rabia....
Aquest estiu de festa amb el meu novi anavem tajats els dos i ell quan es taja doncs... i total que em va dir de fer-ho i vaig dir que vale pero va ser a un lloc por ahí tot poc intims saps i bueno ell enseguida estava bullin pero no se si dels nervis o que no m'entrava i ho vam deixar, al mes o aixi ho vam tornar a probar i tampoc, va ser en les mateixes circumstancies i no se, ja ho hem deixat pero i si em passa amb un altre noi? no paro de pensar en que em fara mal i no estic agust a mes que amb l'altre ni em posava no se, he arribat a pensar que l'altre no em posava perque en aquest cas no estva per ell pel fisic sino perque l'estimava... consells?
IESP

Hola Anònima!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
El primer que has de saber és que l'alcohol i el sexe NO són compatibles. És curiós, ja que des de les sèries o pel.lícules sempre ens vénen aquesta idea que beguts les relacions sexuals seran més fàcils, però no és així.
L'alcohol actua DORMINT el nostre cervell, fent que no reaccioni com cal (per això no es pot conduir begut). A l'hora de tenir relacions sexuals, necessitem que el nostre cervell estigui al 100%, perquè si estem excitats, ho mostri amb el cos (en el cas dels nois amb una erecció, i en el cas de la noia lubricant i relaxant la musculatura de la vagina)
Et diria que, a partir d'ara, les teves experiències sexuals siguin en altres moments, on siguis tu mateixa. A més, recorda que només hem de tenir relacios sexuals (amb o sense penetració) quan realment volguem, no només perquè ens ho demani l'altre! No cal anar amb presses, dona't el temps que et calgui :)
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat