Enamorada i celulitis urgent !
Tinc dos consultes :
1) aviam fa poc estava am les meves amigues i em vaig trobar a un amic de lesplai k es diu pol buff era tan simpàtic pero tan i vam conectar super b en canvi a lesplai no ens parlàvem gaire :( i em seguit parlan i ns m'està començant a agradar i molt, tenim els mateixos gustos ...pero clar te nòvia i està super pillat k hauria de fer ?? Creus k l'hauria doblidar?? Li hauria de dir el k sento ?? Eske no vull mal rotllo am ell pk ell se sentiria incomode si li digues :( aix estic feta un lio !!
2) estic preocupada no estic gorda ni res si no mes ven dit normal i medeixo casi 1,60 i peso uns 49-50 kg es a dir k estic b i ns pk al cul tinc celulitis i això k k un dia manava a dutxar i de cop i volta vec algo i jo uiix i això ?? I vaig veure estrias !!! I kuan apretats el cul i el tirava endins apareixia celulitis es dolent??? Com pot ser ?? K puc fer per treuramo?? Ajuda siusplau!!!!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Les dues situacions segur que poden fer que moltes adolescents i moltes noies o dones es sentin identificades amb tu. Estar enamorada d'algú que en aquest moment no ens correspon o està amb una altre persona és una cosa que tothom ha viscut en algun moment. Si ell et diu que està molt enamorat de la seva novia, potser fer-li saber el que sents no t'aporta res a tu, Ara bé, si per a tu és important que ho sàpiga només pel fer que ho sàpiga fes-li saber, però no et facis expectatives ni falses idees!
Pel que fa a la cel·lulitis, pel que ens dius estàs molt bé de pes i alçada, inclús tirant a prima. El que passa és que mai estem contentes amb el que tenim. El cos femení és molt especial i acumular una mica de greix i líquids és completament normal, ara bé, si vols que la pell estigui més terça, el millor és que vagis a un gimnàs i facis exercici, tot i que no t'assegurem que desaparegui. Pel que fa a les estries el millor és que vagis a un dermatòleg per a que et doni una crema específica, si et fa cosa, hidrata molt la zona amb una crema hidratant de cos normal.
Una abraçada!
Helena Angel @HelenaAL