Varies preguntes, ajuda
Hola!
volia fet-te varies preguntes,
Jo tinc novio ja de fa 8 mesos, i hem parlat de que si ens agradaria que ens masturbesim, ell a mi i jo a ell, ell si que vol però jo no se, peque l'atre dia es va baixar els pantalons pero jo ferli, pero es que em sento com rara perquè sí que vull però a la vegada no. Vaig començar li a fer però vaig parar avans de que tingues l'orgasme i em va dir que es va quedar amb les ganes, que ho entenc, però jo només volia probar, i em va agafar com angunia de no fer-ho bé o de no se què, no se ue em va pasar!! vull intentar un altre vegada pero desde aquella vegada no parlem del tema, i no se com tornar a inentar. Em podries donar consells per tornar-ho a fer i aquesta vegada acabar de masturbar-lo? en quin moment li baixo els pantalons i els calçotets? y de quina manera ho faig?
Moltes gràcies per tenir el consultori, sempre em serveixen els vostres consells!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per llegir-nos i valorar-nos això ens anima a seguir treballant per ajudar-vos!
El que heu de fer és parlar del tema, la vostra sexualitat no ha ser un tabú, no ha de semblar quelcom prohibit!
Si vols tornar a provar, quan estigueu en un moment íntim digues-li que vols tornar-ho a provar i que vols que ell t'ensenyi. Tingues clar que no ejacularà als dos segons de tocar-lo, has de tenir una mica de paciència i mentre l'acarones pot besar-lo! Gaudeix del fet que gaudeixi amb el teu contacte. I no et pressionis, no has de saber tot el que li agrada, ell t'ha d'ensenyar.
Una abraçada i gràcies de nou!
Helena Angel @HelenaAL