depilació ingles
Hola!
Resulta que aquest estiu sempre que he anat a la platja o a la piscina m'havia d'entretenir a amagar els pels que em surtien de la part de sota del banyador:$ i m'agradaria saber TOTS els metodes amb que em podria depilar les ingles. Jo voldria no fer-m'ho amb cera perquè fa molt de mal i vull saber altres maneres.
Moltissimes gracies:)
peeetons adolescents
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. La millor persona per a orientar-te en aquest tema seria una esteticista, però com en el consultori no en tenim et direm tres coses de les dues formes més típiques de depilació:
- Fulla d'afaitar: la típica, amb aquesta forma de depilar-te has d'anar amb MOLT de compte no fer-te una ferida, i tenir en compte que els pèls que surtin després sortiran més forts que els altres.
- Cera: al principi és millor que t'ho faci una esteticista, pot fer mal però no a tothom li fa el mateix mal. Els pels que surten després són cada cop més fins.
Valora i decideix tu mateixa.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL