Lios (1234465494)
Hola,
Sóc un noi de 17 que, fa un parell de dies, us vaig escriure sobre la meva sexualitat. No m'he liat mai amb algú, i no pas perque no m'atregui, sino perquè sóc molt tímid i no sé sortir de festa i lligar. Sino que sóc de anar parlat i quan sorgeixi liar-se... I fent això, no m'he liat mai amb algu... Estic bastant preocupat perquè la majoria dels meus amics s'han liat i, fins i tot, ja han tingut sexe... Necessito algun comentari professinal i, a poder ser, algun que altre consell!
Anissa Ouali

Hola Faltron!!
Primer de tot, no perquè els demès ja s’hagin liat, no vol dir que vas tard ni que ja ho hagis de fer. És important que tu mateix vagis coneixent com et sents més a gust per parlar amb algú, com has dit, t’agrada més anar parlant i coneixent algú i veure que pot passar, i no intentar copiar l’estil d’un altre, ja que el resultat segurament no sigui el desitjat.
Potser el que podries veure és si quan estàs amb algú que t’agrada, li fas saber d’alguna manera, li dius o la conversa va més encaminada a parlar de vosaltres, etc... ja que potser l’altre ni tan sols veu que t’agrada o voldries que passes alguna cosa més. Donat temps per sentir-te còmode i segur, això t’ajudarà a transmetre més confiança i que l’altre o vegi.
Com veus no hi ha una formula màgica, però espero ho puguis veure amb un altre punt de vista!
Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali