URGEEEENT!! Pèrdua de la virginitat
Bon diia adolescents!! Ahir vaig perdre la meva virginitat i ara tinc alguns dubtes:
1. Al cap d'una estona em va començar a fer mal la part baixa de la panxa, el ventre (sota el melic), no tan intens com si fos de la regla pero em feia mal. Encara em continua una mica. De que pot ser? Vam utilitzar condó i ni tan sols ell va arribar a corres. Pot ser que sigui perque l'himen s'ha trencat?
2. No vaig sagnar gens ni mica, les properes vegades, pot ser que si sagni?
3. En quant al dolor, em va fer força mal al començament però després ja gairebé gens, la següent vegada em continuarà fent mal o ja no?
GRAAACIIIIIEEES
Anissa Ouali

Hola!!!
Com estàs avui??
Aquesta sensació de mal que sents a la part baixa pot ser degut a la penetració però no té perquè ser res dolent, ni té perquè ser degut a la ruptura de l'himen. La zona muscular de la vagina pot haver estat en tensió pels nervis, la angoixa, pors... de la primera relació i això pot produir tant el dolor en la penetració com aquest mal que sents ara.
Les properes vegades no té perquè fer mal, però pot ser si, és important jugar, deixar que el cos s'exciti, estar tranquils,.. això ajuda a que el cos estigui també relaxat i no tingui que haver-hi dolor.
Sobre la sang, no té perquè sortir, ja que la sang va molt lligada a la ruptura de l'himen, però aquest potser és va trencar fa anys en algun esport, anant en bici, etc.. potser que no és trenqui fins el moment d’un part. Així que no t’has de preocupar si no surt sang.
Espero haver-te ajudat! Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali