URGENT!!!
Sóc verge i farà aprox. 1 mes, vaig tenir fregament amb les parts intimes del meu novio. Ho vam intentar fer-ho per primera vegada. Es va córrer amb una palla però no dintre meu ni a prop dels meus genitals. Després es va netejar amb un mocador i no recordem si ho vam tornar a intentar. No va haver-hi penetració ni preservatiu. Tinc retràs per naturalesa de la regla i no sabem si hi hauria posiblitat d'embaraç. Ajuda!!
Anissa Ouali

Hola Senyoreta13!!
Sempre que hi hagi contacte amb els genitals, encara que no hi hagi penetració és important utilitzar el preservatiu per tal d’evitar cap tipus de risc. Pel que expliques no hi va haver cap contacte ni a prop dels genitals amb l'ejaculació, però hi ha parts que no recordeu. Si no va haver-hi contacte segurament no hi ha risc d'embaràs, però és important utilitzar el preservatiu en properes vegades.
La regla és pot endarrerir per diversos motius, sobre tot si és irregular, l'angoixa, nervis, preocupacions poden fer que trigui més. Tot i així, si veus que la regla no ve, l'ideal és fer una visita al metge de capçalera i consultar-li.
Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali