Hola adolescents,
Jo en aquests moments estic de lio amb una noia i m'agraderia saber si a es noies els hi agrada que els hi toquin el cul i les tetes? Jo li toco i no hem diu res, algun cop hem parlat del tema i ella hem diu que li fa cosa que li toqui les tetes i es veritat a vegades m'aparta la ma. Ho haig de seguir fent? A ella li posa molt que la toqui i li fagi massatges.
També l'altre dia estavem estirats abressats i jo m'estava posant bestant i vaig decidir posar-li ma pero no del tot ella tampoc hem deia res, jo ja tinc ganes de fer un pas més, però no se si ella vol perquè no fa cap senyal ni hem diu que segueixi o que par-hi, que podria fer? també tinc el dubte que putser no vol perquè ella no hem toca pas res a mi sempre sóc jo.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per la confiança i per utilitzar el consultori!
És una consulta complicada ja que encara no tenim poders per a poder endevinar què desitja, què li agrada i què no a noia amb qui et lies.
Ens encantaria poder donar-te la resposta correcte però no la tenim, el millor que podeu fer és parlar, demana-li si li agrada o no, si vol que segueixis o no, si ella no t'ho diu, al menys contestarà a les preguntes que li facis en aquell moment, i d'aquesta forma sabràs tot el que vols saber d'ella. Si li agrada o no, si vol que segueixis o que paris, etc.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL