Cachondo al vestuari
Hola! Espero que em pogueu ajudar en aquest tema, perquè el curs passat ho vaig passar fatal per culpa del següent tema:
Quan tornavem al vestuari després de la classe d'ED, ens dutxavem els nois, i un em feia ullets, llavors ens vam apartar de la resta, ens vam ficar a un lavabo, i me la va ficar intensament. No vaig fer res per parar-lo perquè m'agradava molt. Des de aquell dia sempre que estic sol a casa agafo objectes amb forma de penis o semblant (plàtans, mànegs dels respalls de ma mare...) y mels fico per l'anus. Sóc gay? Perquè sé que les noies també em segueixen agradant..
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. El que ens preocupa no és que siguis homosexual o no, això ho sabràs quan t'enamoris d'un noi, no per les pràctiques sexuals que tinguis. El que ens preocupa és que t'introdueixis objectes no preparats per l'anus.
L’esfínter és un dels músculs més forts que tenim i empalma amb l'intestí gros o l'intentí prim (repàs de la classe de ciències naturals), per tant, el més oportú és que si t'agrada l'estimulació anal ho faci bé, amb joguines fetes i ideades per aquesta pràctica en concret, totes tenen una base, per evitar que marxin cap endins i les perdis, havent d'anar a urgències per a treure-les.
Exemples de joguines per a estimulació anal:
Veuràs que tots tenen una base, això és el més segur que trobaràs.
Una abraçada!
Helena Angel @HelenaAL