novio
Hola, fa 1 mes i poc que tinc novio, vam començar estant de liu i finalment em va demanar per sortir, el meu dubte és que no sé si n'estic enamorada perquè veig altres parelles que estant tot el dia penjant fotos dient-se que són l'amor de les seves vides i jo en canvi la meva relació no la veig, m'agrada molt!! i me l'estimo però no tant com les altres relacions que veig a les xarxes socials que he mencionat, creieu que no estic enamorada? creieu que l'hauria de deixar pel fet de no estar-ho?
I una altra pregunta, quan em trec els sostenidors o a la nit quan no en porto, els mugrons casi mai els tinc durs i em fa vergonya estar amb el meu novio i que em tregui la samarreta i que no es tingui exitats perquè són estèticament més lletjos, és normal tenir-los sempre així?
Anissa Ouali

Hola a81!!
No tens perquè comparar el que sents amb lo que creus que senten els altres o hauries de sentir. Cadascú expressa els seus sentiments de manera diferent, hi ha persones que els hi agrada expressar tot el que pensen i senten pel facebook per exemple i d'altres no, i això no significa que sentin menys. Donat temps per gaudir del noi que estàs coneixent i veure mica en mica com va.
Sobre els sostenidors i els mugrons, és molt normal que els mugrons estiguin menys durs quan no estan excitats, i els seu estat "natural" és no tenir-los durs, així que no tens que preocupar-te.
Espero haver-te ajudat! una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali