el meu titol es extrany ja q sino no trobo les meves preguntes!!!S
Hola!!!!!
primer gracies feu una feina increible i segon magradaria fervos algunes preguntes:
que es aixo del peeting?
El mete saca com es fa ?
m'agradaria que hem diguessiu mes tecniques i com es fan gracies!!
Anissa Ouali

Hola Anonima13!!
El petting principalment, és el fregament dels genitals amb roba, per exemple roba interior, no hi ha un contacte directe dels genitals i per tant no hi ha risc.
Sobre el mete saca, fa referència a les relacions sexuals amb penetració. en aquestes relacions sexuals hi ha risc d'embaràs i també d'infeccions de transmissió sexual (en altres relacions sexuals com sexe oral, també hi ha aquest risc), per això és indispensable utilitzar el preservatiu.
En quan a altres tècniques, no hi ha tècniques específiques, és tracta de anar mica en mica, jugar, conèixer que agrada i que no, és pot tocar, acariciar, fer petons, masturbar,... la sexualitat és un aprenentatge i el més important és donar-se temps per conèixer i jugar quan és decideixi!
Espero haver-te ajudat! un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali