Si us plau! URGENT
Regla
Hola!
És la primera vegada que escric, espero que em contesteu aviat perquè no puc més.
Sé que es una tonteria però m'ha vingut la primera regla aquest estiu i no sé com fer-m'ho per portar les compreses a la motxilla al cole perque els nois del meu curs van obrint les motxilles de les noies per veure si tenen la regla i a una amiga meva la van pillar i des de llavors li envien fotografies de els paquets de compreses i tampons quan van al super, i la veritat a mi no m'agradaria que em passés el mateix.
Bueno el que anava on les podria amagar? He pensat de posar-les en el meu billeter que no crec que mirin però no sé. Sé que és una ximpleria però em té bastant amoïnada.
Gràcies.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Em sap greu això que expliques, ja que els nois de la teva classe estan aconseguint que us sentiu malament per una cosa tan normal i natural com la regla.
La veritat és que aquest tipus de bromes han existit tota la vida, ja que els nois tenen molta intriga respecte al tema i també es preocupen pels seus canvis: sobretot per l'aparició del semen.
Et diria que t'ho prenguis amb humor, i que no estiguis preocupada per si et troben una compresa: si se'n riuen, els deixes ben clar que això és molt infantil, i que es vagin acostumant perquè totes les noies l'acaben tenint. Quan les noies no tingueu vergonya de tenir la regla i passeu dels seus comentaris, segur que aquestes bromes perden la gràcia ;)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat