Es normal?
ola grasias de antemano i salu2.
OLA KERIA SAVER SI ES NORMAL LO K ME SUSEDE pork llo en mi casa bibo con mi avuelai ultimamente e notado erecsiones con ella. llo kiero sexo porqe llebo 3 años sin esto i lla qiero pero no se como se lo tomara mi abuela. USTEDES K ARIAN??? grasias estoi deseperado lla
IESP

Hola de nou!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP.
S'ha de dir que la teva pregunta és curiosa, ja que fa pocs dies vas escriure una altra consulta dient que tenies novia, i te la va respondre la meva companya.
A més, deies que eres d'una altra comarca, ho recordes?
Entenem que fer preguntes anònimes pot ser divertit per aprofitar a fer bromes. Però has de saber que nosaltres (les psicòlogues que treballem al consultori) estimem molt la nostra feina i estem molt orgulloses de poder ajudar als joves de Catalunya que tant ens consulten.
T'agrairiem que, a partir d'ara, facis preguntes que realment t'ajudin a TU, des de la sinceritat, ja que aquest és un consultori molt útil si s'utilitza bé :)
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat