Regla URGENT!!!
Tinc 14 anys i fa un any que tinc la regla,i mes o menys sempre la he tingt regular, però ara fa dos mesos que no em ve i em preocupa. La meva mare diu que putser hauria d'anar al metge, pero a mi em fa cosa... El fet es que no se perque no em ve (no he tingut cap relacio sexual).
I una altre pregunta, voldria saber per quin motiu totes les meves amigues estan desembolupades físicament i jo no. No m'ha sortit gaire pit, per no dir gens,no tinc massa cadera, i a més a més tinc grans...
M'agradaria ser anònima, Gràcies.
IESP

Hola Lila2000!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que regla pot ser molt irregular els 2-3 primers anys de tenir-la. Si et preocupa que no vingui puntual, pots fer el que diu la teva mare i anar al metge. És normal que faci vergonya, però pensa que és la cosa més normal del món, i que els metges estan super acostumats a aquest tipus de consultes! :)
Pel que fa al cos, has de pensar que només tens 14 anys, de manera que hi ha temps de sobre per continuar canviant. Hi ha noies que aquests canvis els fan més ràpid que altres, perquè cadascu té el seu ritme de creixement, així que et demanaria que no et sentis malament per una cosa així! ;)
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat