No estic segura i posare un titol diferent per saber que soc jo i taaal
Hola:)Primer de tot vui dir que aquesta pagina m'ha servit de molt amb els meus "problemes", i si a la resta de persones els hi ha servit la meitat que a mi, heu fet un MOLT BON TREBALL, segui aixi sisplauuu<3
El meu problema esque no estic segura de la meva orientacio sexual, soc una noia i crec que m'agraden les noies, ja es desde fa temps, no m'enamoro de nois ni m'agraden fisicament, nomes m'agraden les noies. Els hi he dit a dues amigues que son com "molt obertes" en aquest tema, i elles han seguit tractame exactament igual (cosa mooolt bona que demostren que son amigues de veritat), pero el meu problema es que segur que si sortis del armari em farien bulling per "bollera" i moltes noies em deixaren de parlar i em veurien com "la bollera", aixo em faria molt mal, se que passara si surto perk un dia parlant amb les de la clase van fer comentaris homofogos. Ames amb una de les meves amigues m'he donat un peto, ella ho sap, i crec que li agrado o alguna cosa (a ella no l'interesen els nois, pero tampoc les noies) , pero ami m'agrada una altre noia amb la cual no tinc posiblitats. Recomanació alguna? de veritat cualsevol tipos d'ajuda em serviria, es molt important per mi, gracies:/
IESP

Hola Laura!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos i per les teves paraules! Estem molt contentes de poder ajudar :)
És normal que, al plantejar-te "sortir de l'armari", pensis com seria la reacció dels demés. Però pensa que, en realitat, tot són suposicions i potser no et trobaries aquesta actitud.
Generalment, les persones que fan comentaris homòfobs, solen ser gent amb poca informació al respecte o amb uns estereotips molt marcats. Si hi penses, algú que gaudeix de la seva sexualitat i està bé amb sí mateix/a, difícilment es ficarà amb algú pel simple fet de ser homosexual. A més, recordem que ser homosexual implica que sents el matiex que una persona heterosexual (l'enamorament, els gelos, les ganes de quedar amb l'altre, etc) però cap al mateix sexe :)
Et proposo que, a partir d'ara, no pensis tant en les possibles conseqüències negatives, sinó en les POSITIVES que tindria el fet de no amagar-te. Després veuràs quines pesen més i podràs decidir millor què fer!
Molts ànims!!!! :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat