Primer Cop
Hola!
Fa molt que penso en com hauria de ser el primer cop, no es que ho volgui fer ni res, es curiositat per si algun dia ha de arribar el moment.
Jo no sóc una noia amb uns pits gaire grans i hem fa cosa que ell es decepcioni o alguna cosa per l'estil encara que hi hagi confiança. Si hem deixo els sostens posats... Quedaria molt extrany? hem sentiria més comoda.
En el tema de la Vulva, als nois els hi agrada tot depilat? A mi m'agrada mes i prefereixo que a l'hora de fer-ho estigui depilat, si no, no hem sembla gaire atractiu.
I el mite de que et surt sang el primer cop.. es cert? En quina cantitat? Es gaire fastigos? I en el moment de que te la fiqui, fa molt mal?
Ho sento per tantes preguntes! Moltissimes gràcies.
Una abraçada.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Et vaig responent:
1. És normal que estiguis pendent del teu físic, ja que no és fàcil treure's la roba davant d'algú. Però si tu li agrades a aquest noi, segurament el teu cos també. No et passa que quan t'agrada algú, el veus més guapo de cop? :)
2. No podem generalitzar respecte a la depilació del pubis. Et diria que te'l deixis com a TU t'agradi, ja que es tracta del teu cos!
3. Quan surt sang després de la primera vegada, és perquè es trenca l'himen (però recordem que no totes les noies en tenen ni tts es trenquen).
En general, no surt gaire sang, i varia molt segons la noia (algunes treuen només gotes i altres ni sagnen). No ha de ser pas fastigós, ja que es tracta d'una poca quantitat de sang (i amb la menstruació, les noies estem bastant acostumades, oi?).
Respecte al mal, hem de tenir en compte que la penetració no ha de ser dolorosa, pero tant, quan fa mal és perquè alguna cosa no s'està fent bé. Per això és tan important que la noia estigui ben excitada en el moment de la penetració, ja que la musculatura de la vagina està més relaxada i lubricada :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat