Virginitat
Hola! M'agradaria que això fos anònim
La meva amiga i jo tenim un dubte, ella va perdre la virginitat fa uns dies i quan la va perdre no va sagnar. En preguntavem si siempre ha de sagnar o no? Si no sagna significa que segueix sent verge?
També ens preguntavem si només la primera vegade fa mal o les altres també?
Anissa Ouali

Hola Allie, no us preocupeu ja que totes les consultes son anònimes!
Sobre la sang, no sempre és produeix, i no sagnar no significa que segueixis sent verge. Socialment la virginitat és perd un cop hi hagi la primer relació amb penetració.
La sang va relacionada principalment amb la ruptura del himen (aquesta és una membrana molt primera que està a l'entrada de la vagina, és molt fràgil i a l'hora molt resistent per això hi ha noies que se'ls hi pot trencar per exemple fent algun esport, etc.. i d'altres que no se'ls hi trenca fins el moment del part.
El dolor va relacionat amb els nervis i l'angoixa que és pot tenir la primer vegada, ja que fa que la musculatura estigui més tensa i pugui haver-hi dolor, però no sempre hi ha de ser. El més important, anar mica en mica i sense presa.
Espero haver resolt els vostres dubtes! Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali