MI novia
Hola me llamo yoel i soi de lospitalet i qeria saber si por ai ai algun medico q me diga si me sale el pis del penis a la voca de mi nobia se puede cojer infecsion.
Esqe le gustan esas cosas raras pero llo lo ago sin ganas porqe no qiero qe muera QUE HAGO IA?????
GRASIAS PER LA ALLUDA
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. No som metges, som psicòlogues però crec que et podem ajudar.
Ja sigui perquè et refereixis al semen o a l'orina, el risc a agafar una Infecció de Transmissió Sexual apareix en el moment en que hi ha relacions sexuals sense preservatiu, ja que la infecció pot transmetre's a través dels fluids corporals i tan l'orina com el semen, ho són.
D'altra banda si als dos us agrada aquest joc sexual i sabeu que no teniu cap infecció no morirà per practicar-ho, ara bé, si tu no et sents còmode no cal que ho facis. Ningú s'ha de sentir obligat a practicar res que no vulguis practicar, si no t'agrada fer-ho, parla-ho amb ella.
Una abraçada!
Helena Angel @HelenaAL