Nose que fer
L'altre dia als matins de TV3 vaig veure una entrevista d'una nena amb anorexia i bulimia, i he de dir que em vaig trobar bastant identificada amb ella, a la tarda em vaig ficar a internet i vaig fer tests per saber si tenia anorexia o no i a tots em va sortir que consultes un especialista que tenia molts simptomes d'estar patint un transtorn alimentari. La veritat es que jo mai m'havia plantejat això, però si que durant una setmana, mes o menys, no he parat de baixar de pes, i que cada cop em fa més "fàstic" el menjar. No vull preocupar als meus pares, i no vull que s'enterin de res de això per això t'ho escric a tu... nose que fer!
pd: peso 49 i medeixo 1.54, tinc 16 anys acabats de fer.
AJUDA'M SIUSPLAU...
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, imagino que ho deus estar passar força malament. Per les coses que em dius és possible que estiguis tenint problemes relacionats amb la preocupació pel pes i, per tant, és necessari que rebis ajuda per tal de que et sentis bé i aquest problema no es faci més gros. Sé que costa parlar amb els pares d'això, però és fonamental que els hi diguis. Tu no tens la culpa del que t'està passant i ells tenen el dret i l'obligació d'ajudar-te en els teus problemes. Com abans els hi diguis millor. Si necessiteu orientació truqueu-nos a Fundació Imatge i Autoestima: 93 454 91 09. Molts ànims i molts petons!!