tdr adolescents
Hola! Mireu, a mi i a una amiga ens agradaria fer el treball de recerca sobre algun tema relacionat amb psicogia sobre adolescents.. Volem que sigui un tema didàctic, ens agrada anorèxia i tot això però es que son molt típics... Ens podries donar alguna idea d'algun tema aixi? o si més no aconcellar-nos cap a quina banda podem tirar, o si es un tema bastant típic dons una manera diferent d'enfocar-lo?
T'agraÏriam moltisssssssim que ens ajudesis..perque com ja veus anem bastant perdudes.. MOLTS PETONS
Sara Bujalance

Hola maria16! Si voleu fer el treball de recerca relacionat amb l'anorèxia podeu centrar-lo en, per exemple, com influencien els mitjans de comunicació sobre l'autoestima respecte al físic de les persones en general. També podeu fer un treball sobre com ha canviat el model de bellesa en els últims anys i com és el món de la publicitat actualment: photoshop, coses que no són tal i com apareixen als anuncis... Des de Fundació Imatge i Autoestima us podem ajudar a l'hora de donar-vos informació pel vostre treball, truqueu al 93 454 91 09 i us donarem un cop de mà. Molts petons!!