Pes
Hola tinc 17 anys i últimament amb questes modes de les noies tant primes m'he estat preocupant per el meu pes mes que normalment. Faig 1,67m i peso 61kg. No estic gaire segura de si es un pes correcte o no, pero si comparo (se que no s'ha de fer pero no ho puc evitar) doncs em veig mes grassa. Em podries ajudar? Al menys per saber si el meu pes és correcte :)
Sara Bujalance

Hola anonimacl! El teu pes està molt bé, així que no t'has d'amoïnar per res! Estàs molt bé! No et comparis amb ningú, cada persona és diferent i el pes varia molt de persona a persona en funció de la genètica, estat de salut, edat, estil de vida.... A més, dues persones poden tenir figures similars i pesos molt diferents, i pel contrari, hi ha persones amb pesos similars i cossos molt diferents, sent un més prim que l'altre, per exemple. Així que no hi pensis gaire en el pes. A més, el teu pes està molt bé com està. Molts petons!!