una pregunta...
hola adolescents.
Ja fa uns quants dies em vaig enamorar dun noi. Ens keiem molt be i un dia ens vam liar. Nose si estava molt segura de liarme pk no vaig sentir les papallones a la panxa, lamor etc...
Ames ames ell es 6 anys mes gran k jo.
Ara k ens em liat em comporto diferen am ell pk em fa com cosa lu k va passa, avera ja se k es nurmal liarse am la persona k estimes po es mol gran i esta tan segu del k fa k fa k jo no u estigui tan i tingui dubtes. No mel puc treure del cap i cada dia xarrem per whats. Em diu k mestima i tal i k li agradaria k u fessim, no iestic pas encontra, tan si tigui nervis per lu del liu no treu k tamb magradaria feru am ell. Pero com ja e dit te 6 anys mes k jo i jo mai u e fet i ell segur k ja si.
La pregunta es: mi cabra? pk cla, si la te mol grosa tinc po k em faci mal i k em surti sang i k faci el pena... :'(
gracies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori! 6 anys són molts anys i ho has de valorar força bé.
D'altra banda, potser seria bo que tu no estiguessis tan nerviosa amb ell, i una forma seria que poguéssiu conèixer-vos millor (en persona, no a través del Whatsapp), quedeu, parleu i si us emboliqueu doncs poc a poc us anireu coneixent més. Pel que fa a la mida i al "fer el pena", quan una cosa és nova per nosaltres i no l'hem fet mai, és normal no saber-ho fer, oi? Doncs, això és exactament el mateix, i encara que ell ja ho hagi fet, no ho ha fet mai amb tu, per tant, també serà la seva primera vegada amb tu.
Pren-t’ho amb calma, en el sexe no cal córrer, poc a poc les coses es poden degustar millor!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL