no sé que fer :$
Aquest estiu he conegut a un anglès que em torna boja, des de el primer moment que el vaig veure em vaig pillar d'ell, i el millor és que a ell li va succeir el mateix amb mi. Però ara que ha tornat a Anglaterra no sé que fer, no podem passar temps junts i em demana que li envii fotos meves sense roba, ni siquiera se si som alguna cosa nosaltres dos.
El que va passar va ser que ens varem conèixer i automaticament ens vem començar a fer petons, a enrrollar-nos i a quedar.
Estic feta un embull per totes les preguntes que tinc en ment, i no sé si deixar de parlar amb ell o seguir tal i com esteim ara :$
Elena Crespi

Hola Music_psychopath!
Et recomano una cosa sense cap mena de dubte:
No li enviïs cap fotografia sense roba i ves amb compte quines fotos li envies.
Pot semblar que ho feu amb bona intenció però mai saps (MAI) com acabaran ni on acabaran les teves fotografies).
Per tant, si voleu continuar parlant això us ajudarà a coneixe-us però ves amb MOLT de compte amb el que li envies, sobretot.
Suposo que has sentit a parlar del sexting... a la majoria de persones que els hi ha passat no es pensaven que elshi podia passar res... per tant, ves amb molta cura. És la nostra obligació (la de joves i no tant joves) vigilar què enviem als altres.
Per tant, parleu, coneixeu-vos però et recomano que no li enviïs fotos sense roba.
Una abraçada ben forta!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.iesp.cat