Bulimia..
Hoola:) tinc 14 anys... i des fa dos anys que m'avergonyo del meu físic...
Sempre veia a les meves amigues molt primetes i a mi tan grassa i hem sentia molt malament.
Aquest estiu vaig decidir que hi hauria un canvi i vaig escomençar a fer esport com una boja: anava a correr dues hores pel matí i hora i mija per la tarda peró no hi havia resultat... vist aixó no vaig veure altra opció que cada cop que menjava anar a amagades al lavabo i bomitar, amb aixó hem feia sentia millor. Fa unes setmanes pesava 56 quilots... i ara uns 47Kg. Les meves amigues m'han dit que m'estic passant de prima peró jo encara hem veig malament, i a més encara que ho intenti no puc parar, sento la necessitat de fer-ho:(
Qué puc fer? Estic molt grassa si medeixo 1'56m? Si no ho faig hem sento malament.. i quan ho faig hem poso a plorar...
Ajuda perfavor, hem sento molt malament i sola en aquests moments:'(
Sara Bujalance

Hola tanii.lcs! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que expliques imagino que ho estàs passant malament des de fa un temps. De fet, pel que expliques és possible que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària. Aquests trastorns fan molt de mal, la persona pateix molt, està trista, s'obsessiona amb el pes i el menjar i cada cop es troba pitjor. La única manera de parar això i aconseguir sentir-te bé és parlar amb els pares. Ells t'ajudaran. Sé que costa dir-los el que et passa però és necessari que ho facis. Tu no tens la culpa del que t'està passant i ells tenen el dret i l'obligació d'ajudar-te. Com abans hi parlis molt millor. També pots trucar-nos a Fundació Imatge i Autoestima (93454 92 75). Molts ànims i molts petons!!