AJUDA!!!!MAI CONTESTEU!
Hola, primer de tot gracies per la funcionalitat del consultori!
El meu problema es que soc una noia de 13 anys i el fluxe aquest que tenim les noies, el cas es que fa molta pudor es desagradable i tot i voldria saber si hi ha alguna manera de fer que no fagi tanta mala olor. No se segur si es el fluxe pero el cas esque fa molta pudor.
Gracies per tot!
Petons
Elena Crespi

Hola!
Doncs et recomano que no facis unes coses:
-si utilitzes salvaslip encara faràs que lubriquis més i que faci més olor
-No et rentis més d'una vegada al dia perquè pots alterar el ph de la vagina i provocar una infecció i augmentar el flux
Per tant, et puc recomanar que et canviïs les calcetes quan sentis que ho necessites.
Normalment el flux augmenta els dies entre regla i regla, per tant aquests dies tingues especial cura de canviar-te les calcetes sempre que ho necessitis.
Però tingues present que potser és més una olor que sents tu perquè saps que tens fluxe.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.iesp.cat