FER-HOO!!
hola, tinc 16 anys i encaara no tinc la regla, estic molt preocupada pero voldria saber si sense tenir la regle es poden tenir relacions sexuals amb penetracio!
GRACIES:)
Anissa Ouali

Hola!
La aparició de la regla, implica una part de la maduresa del genitals interior (tot l'aparell reproductor, que no es veu). D'altra banda, els genitals exterior també tenen el seu procés de maduresa i es van desenvolupant (no tot va al mateix ritme, per això la regla pot no aparèixer, però els genitals exterior poden estar totalment desenvolupats).
Per aquest motiu, el poder tenir relacions sexuals, tot i que l'edat i el desenvolupament són important, el més important és sentir-se preparat/da! És a dir, És a dir, per exemple, quan un es coneix el seu cos, està ben informat i sent que ja ha experimentat suficient a una altra persona i vol començar a incorporar la penetració en les seves relacions sexuals. Cadascú té el seu ritme, i el més important és gaudir de la sexualitat sense pressa, anar coneixent i aprenent sense factors de pressió per iniciar les relacions sexuals.
A part de que no tinguis la regla potser que els teus ovaris ja comencin a funcionar, per això és Indispensable utilitzar el preservatius!!! Tant pel risc d’embaràs com per les infeccions de transmissió sexual!
Espero haver-te pogut ajudar! Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali